VÄLKOMNA HIT !

Välkomna till min nya matblogg !

Här kommer jag inte att skriva mycket i onödan utan det ska mest bara vara recept och andra fina mattips ! Har flyttat över nästan alla mina recept från min vanliga blogg och det kommer säkert att fyllas på mer här också...ja redan nu för idag blev det 4 sorter som jag bakade :


Och allt är gjort helt mjölkfritt då dotran inte mår bra av mjölk...

I bullarna bytte jag smöret mot mjölkfritt och mjölken mot havremjölk och de blev kanongoda !
Oboykakorna hittar du HÄR och där gjorde jag likadant. Bytte smöret mot mjölkfritt...

Grottorna finns också hos Karin och då du likaså är där...kika runt för den bloggen är UNDERBAR !!!

Hjortronmuffinsen kommer från Pernilla W och hennes julprogram förra julen och blev supersmarriga ! Trots att jag bara tog bort grädden i toscan och ersatt med lite sirap... MUMS !!!

Hoppas du ska hitta nåt kul recept som du vågar dig på...antingen här eller hos nån av mina länkar...

Ha en underbar bakhelg !




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ska titta in här också!! :)

2010-11-05 @ 08:15:01
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Kalotta

Oj, så roligt att du gjort en egen blogg till mat och bak! Det verkar som att så många läckerheter tillagas i ditt kök, så det blir kul att kunna ta del av lite goda recept. Här kommer jag att titta in!

2010-11-05 @ 19:16:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0